فــــطرس

مکتوبٌ عَنْ یَمین الْعَرْشِ : إِنَّ الحُسین مِصْبَاحُ الهُدی وَ سفینةُ النَّجَاةِ

فــــطرس

مکتوبٌ عَنْ یَمین الْعَرْشِ : إِنَّ الحُسین مِصْبَاحُ الهُدی وَ سفینةُ النَّجَاةِ

بایگانی

 

 

 

دریافت

 

 

ای مشک، تو لااقل وفاداری کن

من دست ندارم، تو مرا یاری کن‏

من وعده‏ی آب تو به اصغر دادم
یک جرعه برای او نگهداری کن‏

ای مشک، نگاه کن به بالای سرم
زهرا است نشسته آبروداری کن‏

ای مشک، مریز آبرویم
بر باد مده تو آرزویم‏

ای مشک، اگر چه عرصه تنگ است
بی‏آب روم به خیمه ننگ است‏

سیراب ز آب خوشگواری
اما ز حرم خبر نداری‏

افلاک سبو گرفته سویم
بر خاک مریز آبرویم‏

آندم که سکینه مشک آورد
با دیده‏ی پر ز اشک آورد

تا دیده‏ی من به دیده‏اش دوخت
از آتش آه هستی‏ام سوخت‏

افسوس که من گناه کردم
بر آب روان نگاه کردم‏

هر چند که آب را نخوردم
کف در خنکای آب بردم‏

این دست ز تن بریده بادا
از حدقه برون دو دیده بادا

کفاره ‏ی لمس آب، این است
خوش باش که عاشقی همین است‏




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حماسه خون یک سری کلیپ دنباله دار هست به مناسبت ماه محرم ...از سخنرانی های بسیار دلنشین حجت الاسلام سید حسین مومنی ... محرم 93


توصیه می کنم حتما حتما گوش بدید...

................................


اگر دلتون شکست و اشک از چشمانتون جاری شد ...برام دعا کنید ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

۹۳/۰۸/۲۱
فطرس ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی